RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>-----------------------------------------------------------------------------
---
>Folke afstemning i kongeriget Danmark, lørdag den 9/12-2000
>Tilkende giv venligst din mening med et X ud for de ting der skal straffes
>i danmark. Bemaerk, felterne ud for straf for privat kopiering af musik
>cd'er og videofilm til privat forbrug allerede er udfyldt af CopyDan.
>Naturligvis til dit eget bedste.
>

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i MORD	[ ]
Svært at skjule - offeret savnes.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i VOLD	[ ]
Svært at skjule - hvis offeret overlever er der et forurettet vidne,
ellers se 'MORD'.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i TYVERI	[ ]
Simpelt tyveri er svært at skjule - en genstand savnes, DNA spor på
indbrudsstedet osv.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i SPRITKØRSEL
_Den_ er svær at skjule, det forgår på offentlig vej, og kørslen
vil bære bræg af påvirkning.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i HØJ FART	[ ]
Kan opdages ved at gennemføre fartkontrol på offentlige veje.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i MOMSFUSK	[ ]
Svært at opklare hvis det gøres diskret, dog skal der aflevers
momsregnskab. Desuden betaler du så meget i moms som du gør, fordi andre
undslår sig - dette punkt er altså allerede en realitet

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i SKATTEFUSK	[ ]
Se 'MOMSFUSK'

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i FYRING	[ ]
>(fx af gravide ?? altsaa nogle firmaer fyrer gravide, skal alle firmaer
>paalaegges afgift for at de gravide i saa tilfaelde kan faa extra
>kompensation??)

Her er der et forurettet vidne - opklaringen er således ret enkel.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i DATABACKUP	[ ]
Jeg vidste ikke at det var ulovligt - så er jeg jo kriminel!

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIMUSIKCD	[X]
Svært at opklare, før man står med en konkret kopi CD, og selv der
er der langt til successen.
>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIVIDEO	[X]
Se 'KOPIMUSIKCD'.

>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIBØGER	[ ]
S 'KOPIMUSIKCD'.
>Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i AT LEVE
[XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, ja,
aabenbart]
:-D Hvem er det der er uskyldig i 'AT LEVE' - ikke mig!

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"