RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

Hmm. Grunden til at jeg bragte bilafgifter ind i billedet var _netop_
for at vise at der er eksempler på at folk skal betale en afgift,
_selvom_ de _ikke_ gør noget ulovligt! At lovlige kopister skal betale
en afgift kan således _ikke_ betragtes som bevis på at de bliver beskyldt
for en forbrydelse.
Det er således dig der mangler at fatte noget, så måske burde du bande af
dig selv?
Jeg synes du skal læse det oprindelige indlæg igen.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"