RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Service og support er hvad man køber UDOVER det der er inkluderte i
>produktet. Den "support" der er med i produktet, vil jeg med det samme godt
>vove den påstand at det er ikke derfor folk køber et bestemt produkt. De har
>slet ikke mulighed for at se hvor god supporten er før de har produktet. Så
>nej de køber produktet fordi de har læst om det, fået det anbefalet eller
>lign.

Hvis du sælger et softwareprodukt, og samtidig på emballagen skriver
at det er pløkumuligt nogensinde at opnå nogen form for support, og
stiller det ved siden af et tilsvarende produkt med service og support,
vil den uerfarne/naive bruger nok tendere til at købe produktet med
support. (Mulighed for) support _er_ value added til et produkt, og kan
således ikke udelukkes fra salgsprisen.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"