RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Nej men så må man gå ud fra at den bliver brugt til at drive vores samfund
>istedet for at betale til nogle dybt latterlige musikere som føler de har
>ret til at skal have penge for alt der har med CD-Rom'er at gøre.

Har jeg ret i, at din modvilje til afgiften i høj grad også er drevet af
din uvilje overfor musikere?
Det er jo godt at være i kontakt med sine følelser, men jeg tror ikke
at vi kan nøjes med kraftudtryk og lignende hvis vi skal af med denne
afgift.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"