Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Sunday, December 10, 2000 10:26 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Jo Michael. Det er det. Mængden af politi er et prioriteringsspørgsmål,
>ikke et spørgsmål om at man på en offentlig vej kan måle om en bil kører
>for stærkt, for det kan man altså - tro det eller lad være.
>Det er derfor ulige meget lettere at fange en hastighedsoverskrider end
>en piratkopist, prioriteringen er bare således at man vælger at fange
>nogle for at skræmme alle. Hvis man vill fange alle, havde man mulighed
>for det med øgede ressourcer.

Ja, men det gælder for alle forbrydelser. At hvis man har resourcer nok så
kan man fange dem.

Men så lad os benytte et eksempel som falsknerier. De foregår i det skjulte
som du siger, men så vidt jeg ved er der ikke afgift på kuglepenne, papir
m.m. som kan bruges til at lave falsknerier i det skjulte.
Og indne du kommer med noget om at så ligger der noget der kan bruges som et
konkret bevis, så skal jeg oplyse dig om at det gør der også i piraten's
tilfælde. Det gælder i begge tilfælde om at få fat i beviset.

- Michael