RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Jeg bad om en metode til at stoppe piratkopiering, ikke en metode til at
gøre dig glad. At droppe afgiften har jeg svært ved at se stopper
piratkopiering og giver kompensation til rettighedshaverne. Gider du at
forklare den sammenhæng?

>De er selv ansvarlige for at tjene de penge de ønsker. Nøjagtig som i alle
>andre brancher. Bilforhnadleren for ikke noget tilskud igennem afgifter hvis
>han pludselig ikke sælger så mange biler osv.

Ja, præcis! Argumentationen må således gå på at musikbranchen selv må
vise at de beskytter deres ejendom, og ikke på at vi er sure over at der
er en afgift - det vidste CopyDan nok allerede i forvejen.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"