Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Sunday, December 10, 2000 10:36 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Har jeg ret i, at din modvilje til afgiften i høj grad også er drevet af
>din uvilje overfor musikere?

Jeg har intet imod musikere. Jeg støtter dem regelmæssigt, faktisk ret ofte,
ved at købe deres musik.
Men derfor føler jeg mig endnu mere irriteret og sur på dem og deres branche
når jeg skal betale for musikken én gang og derefter igen når jeg skal bruge
en stak CD'er til backup m.m.

Kort sagt synes jeg de er dumme i hovedet. For som Claus har sagt tidligere,
så dækker dette ikke DAD, Sanne Salomonsen og alle de andre store, men som
regel de halvdårlige kunstnere der ikke kan sælge noget. Og så mener
pladeselskaberne osv. åbenbart at det er vores kyld vi ikke vil købe dårlig
musik og nu skal vi så betale for det alligevel uden at få adgang til
musik'en eller en service til rådighed.
Det er så dybt godnat at selv de grimmeste ord jeg kan finde ikke kan bare
nogenlunde gøre det klart hvor latterligt det er.

>Det er jo godt at være i kontakt med sine følelser, men jeg tror ikke
>at vi kan nøjes med kraftudtryk og lignende hvis vi skal af med denne
>afgift.

Jeg ville nok heller ikke blive ved med at snakke om at man også betaler
afgift for at køre i bil, når man ikke har forstået forskellighedne i de 2
situationer.

- Michael