Re: [MISC] CD tæl l e r webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Sunday, December 10, 2000 10:39 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæl l e r webside i luften

>2) De skal betales, selvom brugen af produktet ikke  er ulovlig (det var
>derfor jeg introducerede vægtafgiften; som et eksempel på at ikke kun
>forbrydelser er afgiftsbelagte).

Der er ingen der påstår at afgift = forbrydelse.
Det folk siger er at vi skal betale for noget uden at få en service for
pengene. Når man ikke får en service så er det i dette tilfælde forid man
bliver straffet. Alle de andre afgifter der nævnes er fordi du får en vare
eller service til gengæld.

- Michael