RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Peter Lundin har erkendt at han forårsagede kvindens og de to drenges
død - men hvor er ligene? Kan du ikke se hvor let det var at opklare
dette mord? Dit eksempel understøtter direkte mine argumenter - at der
er skjulte og ikke-skjulte forbrydelser, og at vi ikke vinder meget
ved at sammenligne de to kategorier.

>Nøjagtig som det er svært at opklare en hastigheds-overskridelse hvis du
>ikke fanger køreren på fersk gerening etc.

Du kan, ved at stille dig et offentligt sted finde
hastighedsoverskridere. Og det ved hastighedsoverskridere også: Når jeg
kører for stærkt her, er sandsynligheden for at blive snuppet større end
0.
Hvor plejer du at stille dig når du skal finde en piratkopist?
Hvad er sandsynligheden for at en piratkopist bliver taget idet han
brænder en CD, hvis han ikke på anden måde har gjort opmærksom på sig
selv?
Skjult vs. ikke-skjult.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)