RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

Du har stadig ikke forstået, så nu skærer jeg det ud i pap:
Er det ulovligt at køre i bil? Nej.
Skal man betale afgift for at køre i bil? Ja.
Er det ulovligt at købe en brændbar CD? Nej.
Skal man betale afgift for at købe en brændbar CD. Ja.

Jeg sammenligner noget lovligt med noget lovligt. Det må ifølge din
logik svare til at sammenligne æbler med æbler.
Hvad er så lige det _jeg_ mangler at fatte?
Hvad er det _du_ hidtil har troet du har fattet?

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"