Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Sunday, December 10, 2000 10:55 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Peter Lundin har erkendt at han forårsagede kvindens og de to drenges
>død - men hvor er ligene? Kan du ikke se hvor let det var at opklare
>dette mord? Dit eksempel understøtter direkte mine argumenter - at der
>er skjulte og ikke-skjulte forbrydelser, og at vi ikke vinder meget
>ved at sammenligne de to kategorier.

Du er da langt ude. Han erkendte at han havde gjor det derfor var det let.
Indtil han gjorde det stod politiet på fuldstændig bar bund, da de ikke
havde noget at gå efter.
Hvis en pirat erkeneder at have lavet kopier så er forbydelsen også uhyr let
at opklare. Den holder ikke. Prøv igen.

>Hvad er sandsynligheden for at en piratkopist bliver taget idet han
>brænder en CD, hvis han ikke på anden måde har gjort opmærksom på sig
>selv?

Det er jo ikke kun selve kopieringen der er ulovlig, det er også brugen af
kopi'en bagefter. Denne bruges måske ofte ikke altid i ens eget hus.

- Michael