RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Jeg ville nok heller ikke blive ved med at snakke om at man også betaler
>afgift for at køre i bil, når man ikke har forstået forskellighedne i de 2
>situationer.

Jeg har tidligere skrevet at der er ligheder og forskelle. Dvs jeg har
forstået at der forskelle, du har blot ikke forstået at _jeg_ har
forstået det, sikkert fordi jeg har _fremhævet_ en lighed; at man
betaler en afgift for benyttelsen af et produkt, selvom benyttelsen ikke
nødvendigvis er kriminel.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"