RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

Jeg har tidligere rost dig for sondringen mellem hvad afgifterne medfører
af benefits for betaleren (intet vs noget).
Hvad er det så jeg ikke har forstået.

Vægtafgiften blev kun introduceret for at vise at betalingen af en afgift
ikke nødvendigvis er et tegn på at der foregår noget kriminelt - intet
andet. Så hvis du begynder at svare på sammenligninger som jeg ikke
har foretaget, må du selv stå inde for dem; Jeg har jo aldrig sagt at jeg
fik noget konkret for CD afgiften.
Og det står sort på hvidt - læs det.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)