RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Nåh, OK jeg har "!!!". Hvis du ikke angiver at du henviser til mine
udråbstegn, tror jeg jo det er dine, i et svar på mit indlæg.
Hvis de forstyrrer din læsning af mine indlæg, holder jeg da bare op.

>Ja, men mordet blev opklaret fordi han erkendte sig skyldig. Havde han ikke
>gjort det havde ikke kunne gøre noget, da de ikke havde nogen beviser.

De havde indicier. Og dem fandt de kun fordi det er så svært at skjule et
mord. Det startede jo ikke med at han troppede op på Station 1 og sagde
han var morder, men med at familien blev savnet.
Igen: Hvad bliver savnet, hvis jeg ulovligt kopierer en CD?

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"