RE: [MISC] CD tæller webside i luften

> De fleste softwareprodukter er mindre værd for brugeren, hvis han ikke
> har adgang til service/support. Vederlaget falder ved købet af selve
> software produktet, men service+support er den value added, der kan
> få rigtig mange forbrugere til at vælge et produkt frem for et andet.
> Service og support er derfor en del af produktet i købsøjeblikket, og
> man må derfor splitte købsprisen i en softwaredel og en service+support
> del. Da marginalomkostningen for mangfoldiggørelse af software er så
> lille som den er, gøres der en stor indsats for at bygge hjælpefunktioner
> [...]

nej, det tror jeg ikke paa. Langt de fleste spil saelges uden service og
support, og det er nu engang saadan at der kommer nye spil hver maaned,
dvs. der fremstilles MANGE spil, langt flere end office pakker og os'er
som folk maaske vil have support til. Men os og office pakker er jo tit
noget der kommer med maskinen, og ikke noget der koebes ved siden af. Det
er stort set kun spil og porno-cder der saelges ved siden af.

ion++