RE: [MISC] CD tæller webside i luften

> Jeg bad om en metode til at stoppe piratkopiering, ikke en metode til at
> gøre dig glad. At droppe afgiften har jeg svært ved at se stopper
> piratkopiering og giver kompensation til rettighedshaverne. Gider du at
> forklare den sammenhæng?

ophaevelse af copyright (usandsynligt)
at musikbranchen finder andre maader at saelge deres produkt
paa/accepterer at folk vil have musik der hjemme/bilen/walkman, uden at
det er "piratkopiering".
En teknisk loesning saaledes at man kan koebe musik braendere, og musik
cd'er, mens rene data cd'er og rene data braendere ikke kan braende i
musik formatet.

> Ja, præcis! Argumentationen må således gå på at musikbranchen selv må
> vise at de beskytter deres ejendom, og ikke på at vi er sure over at der
> er en afgift - det vidste CopyDan nok allerede i forvejen.

Desvaerre er der allerede et andet tilfaelde hvor en branche nyder
beskyttelse af deres produkt. Dog har de gjort noget for at forhindre
misbrug. Nemlig paraboler. dekoder er ulovlige, og det er det at have
piratkort ogsaa. De har dog krypteret deres signal, dog ikke godt nok, men
de har beskyttelse :(

ion++