RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

> Hmm. Grunden til at jeg bragte bilafgifter ind i billedet var _netop_
> for at vise at der er eksempler på at folk skal betale en afgift,
> _selvom_ de _ikke_ gør noget ulovligt! At lovlige kopister skal betale
> en afgift kan således _ikke_ betragtes som bevis på at de bliver beskyldt
> for en forbrydelse.
> Det er således dig der mangler at fatte noget, så måske burde du bande af
> dig selv?
> Jeg synes du skal læse det oprindelige indlæg igen.

Ja, men du kan bare ikke bringe bilafgifter ind i billedet, fordi
bilafgifterne gaar til daekning af:
slid paa veje
slid paa miljoet
der er afgift paa benzin ja, men det er til daekning af slid paa miljoet
og veje. Desuden gaar afgiften til samfundet, ikke til en privat
virksomhed.
Kun skyldige skal straffes, ingen uskyldige maa straffes, at det saa
betyder at skyldige maa gaa fri, det er bare aergeligt.

Man er kun en cd pirat kopist hvis man saelger/giver cd'en vaek, om du
braender en kopi af din egen til din bil/sommerhus/baad, det boer ikke
vaere ulovligt eller afgifts belagt.

ion++