Re: [MISC] Grafikkort - hvad anbefales.

> jeg var alligevel lige paa matroxs hjemmeside, og de skriver at der er en
> beta driver til Xfree til G450

Det havde jeg også set, jeg er bare ikke til beta drivere, når jeg nu skal
ud og købe nyt så vil jeg hellere sikre mig at det bare er supporteret fra
starten. Det er meget nemmere ikke at skulle til at lege med det efter instal-
lationen. Det er også min måde at støtte de producenter på der giver xfree
projektet frie hænder :-)

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark.