Re: [MISC] Grafikkort - hvad anbefales.

On Sun, 10 Dec 2000, Ole Tange wrote:

> Min oplevelse er, at det i hvert fald gælder for netkort. Og jeg har endnu
> ikke hørt historier, hvor det _ikke_ galdt for grafikkort.

Jeg fik aldrig mit Permedia2-kort til at virke. Chippen skulle ellers være
supportet, og mange andre havde ingen som helst problemer med deres
Permedia2-kort. Jeg (og andre med samme model kort) havde store problemer,
og kunne ikke kæmpe det op på over 800x600 i 16 farver.

Dette er dog mere undtagelsen end reglen, for jeg har ikke hørt om andre
tilfælde end dette ene kort med denne chip, som ikke fulgte den normale
grundregel: at det er chippen, ikke kortet, som er vigtigt.

Med venlig hilsen

Ole

--
"About the time we think we can make ends meet, somebody moves the
ends."