RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

>Gaar denne afgift til at daekke noget ulovligt ??
>NEJ

Jeg tror ikke at du kategorisk kan sige nej her. Når jeg går gennem
gaderne en mandag morgen, ser jeg ofte knækkede lygtepæle, demolerede
skilte osv. Jeg er overbevist om at misdæderne ikke betaler for skaden,
og at en vis del af skaderne er følge af uforsvarlig/ulovlig kørsel.
Derfor går en del af denne afgift sikkert også til at dække ulovligheder.

>Gaar denne afgift til at daekke noget ulovligt ??
>JA, ergo uskyldige rammes. Det er uacceptabelt

At "uskyldige" rammes er uacceptabelt, ja.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"