Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

----- Original Message -----
From: "Kaare Rasmussen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, December 12, 2000 11:16 AM
Subject: [MISC] "Bedste backupsystem"

> Er der nogen der har en mening om hvad man skal investere i til sin
> backup? Der er
> - DAT,
> - DLT,
> - en harddisk,
> - hvad med skrivbare DVD'er, er de snart til noget
>
> Behovet er vel i starten et par GB, men det vokser med tiden.
> Beklager ikke at kunne være mere præcis i min "specifikation", men jeg
> vil blot gerne have nogle ytringer hvis en bestemt teknologi ikke har en
> fremtid, eller en anden er lige på trapperne osv.

Tjaa... Det er jo svært. Når du ikke kan fastlægge behovet så er det stort
set umuligt. Et par giga kan alt klare mere eller mindr,e men hvis behovet
vokser til 500 giga, så er det kun DLT og lignende oms kan klare det.
Men jeg vil anbefale DAT som backup. Her kan du starte fra et par giga op
til en 20-40 giga.
Hvis behovet er rigtig stort så hedder det DLT, hvilket til gengæld også er
mange gange dyere.

- Michael