Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

Hej!

Hvad du bør vælge af backup, afhænger også af hvor længe
du regner med at gemme dine backups. DAT er billig i drift,
men kan kun holde på data ( med 100% sikkerhed) i et lille
års tid ( 9 mdr. så vidt jeg husker ).

Skal du gemme dem længere, hedder det DLT. Harddisk er en
udemærket ide hvis du har brug for at kunne hente data
hurtigt, eller hvis du backer up tit ( flere gange om
dagen ).

Personligt ville jeg foretrække DLT.

Tom

-- Originalt brev --