Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

Hej Mogens

Regnede egentlig med at høre fra dig ang. dette :-)

> I starten brugte vi DAT bånd til at gemme data på.
> De er også udemærket at skrive på.
> Derimod har det knebet nogle gange at læse dem igen...

Så kan det lissom være ligemeget. Jeg havde en svag mindelse om noget a
la dette, derfor mit spørgsmål.

> DLT-2000XT'er (15 Gb ukomprimeret) fås for 5kkr i dag,
> så det er jo ikke så kostbart endda.

Næ, hvis det er prisen, er det helt fornuftigt. Medierne er vel dyrere
end DAT, eller ?

Hvor kan man lige se en DLT til 5KKr? Jeg har set på edbpriser o.l., og
der er kun 20-40 GB startende fra omkring 15KKr og op.

--
Kaare Rasmussen           --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data               tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501