Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

Michael wrote:

> [...]

Priser fra SCT, tlf. 43 42 47 00, email: sslug@sslug
(De har ingen hjemmeside!).

Prisen er for interne drev:

DLT2000-XT	15-30 Gb	 4995,00
DLT4000		20-40 Gb	 8495,00
DLT7000		35-70 Gb	19995,00
DLT8000		40-80 Gb	24995,00

Og så en HP LTO:100-200 Gb	45995,00

- uden ansvar.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08