Re: [MISC] linje-længde

Jeppe Liisberg wrote:

> Hvilken linjelængde er passende?
>
> 76 chars?

72 tegn!!!

Godt! Jeg blev helt bange for at der ikke blev startet en flametråd
idag, men nu kan jeg se at det bare køre :-)

PS: På A4 i tværformat er 132 tegn passende.

--
mvh
Hans Schou   Tel: +45 2264 8020   http://schou.dk

"Hvis man vil citere mig for noget, jeg ikke har sagt, vil jeg
sætte pris på, at man citerer mig korrekt"
                                     -- Folketingets talerstol