Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

Hej

> Jeg synes harddiske er en overvejelse værd.
> 30 G ukomprimeret til ca. 1.500 kr.

Ja, men det er en forholdsvis høj pris for eet medie. DLT-bånd koster 250 kr.

Jeg ved ikke hvad det koster at få udstyr til at skifte harddiske, hot swap
er ikke helt uden problemer.

> Høj overførselshastighed.

Check.

> Du kan måske hente lidt inspiration på
> http://wol.dk/~m-c.

Kigger :-)

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501