RE: [MISC] linje-længde

Ok, så vælger jeg 72, 55 eller 42 tegn!

Jeg må nu tilstå at jeg bruger outlook... :-(

Jeg kan indtstille outlook til at korrigere linjelængden ved afsendelse,
men hvad så når jeg besvarer en mail??

eks:
55 tegn.

1234567890123456789012345678901234567890123456789012345

automatisk korrigeret ved afsendelse...

Nu besvarer jeg meddelelsen:
55 tegn + quotes

> 12345678901234567890123456789012345678901234567890123
45

så jeg vil have 55 tegn i mine egne linjer, men dem jeg besvarer, skal
bevares med det antal tegn som de først bestod af!

Hvordan? (svaret skal ikke nødvendigvis være til outlook, jeg skifter jo
nok til linux)

- Jeppe