Re: [MISC] linje-længde

Den Tirsdag 12. December 2000 23:18 skrev du:
> Ok, så vælger jeg 72, 55 eller 42 tegn!
>
> Jeg må nu tilstå at jeg bruger outlook... :-(

OK. Kan du så fortælle mig hvordan jeg kan bede Outlook brugere på
min arbejdplads om at sætte linielængden. Hvor instiller man det ?

(jeg bruger ikke selv Outlook)

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark