Re: [MISC] linje-længde

Fra: Andreas Bach Aaen <sslug@sslug>

> Den Tirsdag 12. December 2000 23:18 skrev du:

Kunne du ikke sætte den op, så den skriver,
hvem du quoter i stedet for bare "du".

Det er nemlig altid rart at vide, hvem der har
skrevet hvad i en tråd.

> OK. Kan du så fortælle mig hvordan jeg kan bede Outlook brugere på
> min arbejdplads om at sætte linielængden. Hvor instiller man det ?

Jeg vil anbefale brugere af Outlook og Outlook
Express til selv at foretage linieskift, for de
nævnte epostklienter kan ikke finde ud af at
håndtere det, når der også skal quotes (så
jeg gør det i hånden).

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     21 27 62 45