Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

Hej !

Jeg forstår godt valget, men der er et par ulemper du nok
lige skal vende en gang:

Nedbrud -ingen mulighed for at hente en anden båndstation,
og køre båndet fra den.

Kapacitet -med mindre den er MEGET større end den mængde
data du skal have bakket op, har du kun mulighed for én
back up version. Altså ikke noget med incremential + full.

Hvis du ikke har disse behov, er dit valg nok det enkleste
og det der er lettest at have med at gøre.

Tom.

-- Originalt brev --

sslug@sslug