RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Ja, men hvorfor skal der afgift paa en kopi som jeg tager til mig selv ??
>Hvorfor naar det er lovligt at tage en kopi til eget forbrug ??
>Det er jo ikke pirateri.

Jeg kan forestille mig at CopyDan har lobbyister, der har forhandlet sig
frem til, at lovgiverne kan lovliggøre privat kopiering uden at risikere
brok fra CopyDan, hvis CopyDan til gengæld må opkræve CD afgiften.

Pirateri bliver vist også sværere at opdage, når alle folk og deres børn
har digitale kopier liggende - før var det jo altid forbudt (for
beskyttede værkers vedkommende).

Når det så er sagt, må det siges at afgiften virker endnu mere absurd,
når der snart er endnu flere der lovligt kan lave digitale kopier.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"