RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

>Hvorfor kommer du uskyldige i " ??

Ikke for at mitænkeliggøre nogen, jeg kan godt se at det kan fortolkes
sådan. "Uskyldig" dækker meget bredt, og man kan sagtens være uskyldig i
een sammenhæng, men skyldig i en anden. Citationstegnene har jeg med,
fordi det er nemmere at skrive "uskyldige" end det er at skrive uskyldige
i digital kopiering - " er således en indikation på at der er en
indforstået mening med formuleringen "uskyldige" i denne sammenhæng.

>Men efter den 1/1 maa vi bruge andre argumenter for da bliver det lovligt.

Det synes jeg netop styrker argumentet - en større andel af blanke CD'er
må forventes at gå til lovlige formål efter 1/1, idet endnu et formål er
blevet legaliseret og antallet af uskyldige mht digital kopiering derfor
vokser.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"