Re: [MISC] "Bedste backupsystem"

> Og med en bare lidt fornuftig strategi er du så oppe på:
> 1 disk til hver af de første fire arbejdsdage.
> 1 til hver af månedens fredage
> 1 til hver måned
> Ialt omkring 20 harddiske, som alle skal kunne være i det sikrede skab.
> Hertil naturligvis en eller flere til bankboksen.
>
> Når din datamængde vokser, skal du en dag supplere med 20 diske eller
> anskaffe 20 nye (større) diske.

jep, harddiske er ikke en god ide til data der aendrer sig.

> Her er en anden ide, som du kan kaste et blik på:
>
> 1. Lav en arkivfil til hver bruger og en til fx. bogholderisystemet.
> 2. Lav et script, som hver nat frisker arkiverne op med ændrede/nye data.
> 3. Lave et script, som først formatterer og derefter brænder arkivfilerne ud
> på et RW-medie

<råbe>OG STØTTE COPYDAN, DU MÅ DA VÆRE SYG</råbe>

Naa ja, firmer kan faa afgiften refunderet, men det kan jeg ikke som
privat person, dog aendres mine data ikke saa hurtigt som et firmas.

pt koerer jeg ikke med backup, da jeg ikke foeler jeg har noget vigtigt.

ion++