Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Wed, Dec 13, 2000 at 15:37:17 +0100, Jeppe Liisberg wrote:

> Jeg har nu to spørgsmål:
>
> Er det rigtigt at jeg fornemmer en vis skepsis overfor den
> gratis IExplorer og hvad skyldes det?

Den fås kun til Windows platform, og i lettere forkrøblede
version til Mac og Solaris.

Derudover virker det som om en MSIE installation samtidig er
en større OS opgradering under Windows.. .!?

> Kan man få IExplorer til linux?

NEJ, derfor et problem da den kun virker 100% under Windows.

> Og så lige til sidst: Hvad findes der egentlig af browsere til
> visning af grafisk layout(udover IEx og Netscape)?

Netscape6/Mozilla er virkelig langt bedre en 4.x serien.
KDE 2's konqueror er heller ikke værst (og "light").
Opera kan også anvendes men har af og til problemer med korrekt HTML4.

--
Frank Damgaard