Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Wed, 13 Dec 2000, Jon Bendtsen wrote:

> Det argument betyder intet for om den er bedre end 4.x eller ej.

Det er nemlig rigtigt. Netscape 6 / Mozilla gør faktisk et gankse pænt
stykke arbejde. LANGT bedre end Netscape 4.xx.

Egentlig kan det ikke undre at Netscape 4 er så dårlig til dagens
websider. Den første udgave af den kom vist ca. 2 uger før det første
draft til Style Sheet specifikationen

Prøv seneste Mozilla-Milestone (jeg tror den hedder 0.60). Den er
faktisk rigtig god, og (undskyld udtrykket) IE-agtig i sin måde at vise
sider på.

/kristian