Julefrokost

Jamen, jeg vil da være den første til at takke alle for den hyggelige
julefrokost, som jeg just er kommet hjem fra. (Ja, vi tog lige til
Hans for at drikke resten af øllene).

Desvære snakkede vi nok mere end vi drak, eller jeg gjorde i
hvertfald, så jeg er næsten for ædru til at skrive sjove halvfulde
indlæg.

Men billederne er allerede ude.

--
Nu også med ADSL.