Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

>>>>> "Kristian" == Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

 Kristian> On Wed, 13 Dec 2000, Jon Bendtsen wrote:

> [...]

 Kristian> Det er nemlig rigtigt. Netscape 6 / Mozilla gør faktisk et
 Kristian> gankse pænt stykke arbejde. LANGT bedre end Netscape 4.xx.

 Kristian> Egentlig kan det ikke undre at Netscape 4 er så dårlig til
 Kristian> dagens websider. Den første udgave af den kom vist ca. 2
 Kristian> uger før det første draft til Style Sheet specifikationen

 Kristian> Prøv seneste Mozilla-Milestone (jeg tror den hedder
 Kristian> 0.60). Den er faktisk rigtig god, og (undskyld udtrykket)
 Kristian> IE-agtig i sin måde at vise sider på.

Bortset fra at den har et større footprint i hukommelsen samt er
langsom på mindre computere hvor Netscape 4.75 køre glimrende, så er
den rimelig god... Dog syntes jeg at den mangler lidt mere
understøttelse af bla. java... Jeg kan i Netscape 6/Mozilla 0.60 ikke
bruge min netbank (Jyske Netbank) den påstår at der var en fejl ved
indlæsning af URL (eller noget i den stil)

Jeg har i Mozilla 0.6 prøvet at installere java og ssl... det hjalp
ikke en døjt, bortset fra at den nu tager ca. 40 sek om at starte og
bruger i omegnen af 40-50 MB RAM  uden at have indlæst en eneste side.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson