Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

> Nej. Idéen er god nok, men problenmet er netop at browserne ikke
overholder
> standarderne. Dvs. man tjekker sit kode og laver det efetr standarderne.
> Resultat: lortet vises ikke ordentligt i nogen browsere.

Heldigvis er det ved at ændre sig - Mozilla (Netscape6) skulle gerne vise
(næsten) alle sider korrekt, hvis de ellers overholder standarderne.

> Så derfor gælder det om at sætte sig ind i de forskelligheder browserne
har
> og derved kode uden om dem. Indtil de kan lave noget som overholder
> standarden. :)

Hvis udviklerne gør det, tror du så at feks. MS lige pludseligt ændrer IE så
den overholder standarderne?

Nu er jeg ikke webdesigner, men jeg gider ikke lave den samme side 2 eller
flere gange, blot for at den kan vises ordenligt i forskellige browsere -
hvis min side overholder standarderne, så må det være browserproducenternes
problem hvis min side ikke vises ordentligt. Det kan (og skal) ikke være mit
problem!

/Jørgen Ramskov