Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Sune Rastad Bahn <sslug@sslug> writes:

> Undskyld hvis jeg lyder lidt bidsk, men lige præcis manglende overholdelse
> af standarder for websider er måske det største problem idag.

Jeg kan ikke lade være:

Jeg synes du har fuldstændig ret, men når nu du var så "bidsk" tænkte
jeg at jeg lige ville sætte dig på en prøve: http://validator.w3.org/.
Jeg fandt umiddelbart to sider med Google der referer til Sune Rastad
Bahn: en på fysik.dtu.dk og en på nbi.dk. Ingen af de to passerer
HTML checket.

> Det kan gå ved private sider

Specielt hvis man ikke prædiker gyldig HTML ;-)

P.S. Nu håber jeg bare at min side faktisk er okay ... jeps, det var
den.

--
Henning Niss - sslug@sslug - http://www.diku.dk/~hniss/ - PGP:9751CE7F