Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Thu, Dec 14, 2000 at 12:52:49 +0100, Joergen Ramskov wrote:

> Nu er jeg ikke webdesigner, men jeg gider ikke lave den samme side 2 eller
> flere gange, blot for at den kan vises ordenligt i forskellige browsere -
> hvis min side overholder standarderne, så må det være browserproducenternes
> problem hvis min side ikke vises ordentligt. Det kan (og skal) ikke være mit
> problem!

Nej, jeg er også tilfreds at man kan læse/se information, og går ikke
helt så meget op billeder og tegnefilm.

Men man må kunne forlange at siderne ikke har åbenlyse HTML fejl
så bla. Netscape 4.x kun viser en blank side . Det er ganske irriterende!

En anden fejl er i "select" bokse (rullemenu) mv. at farven på tekst
bliver det samme som baggrundsfarven.
MSIE arver normalt ikke baggrundsfarve, men specielt Netscape/Unix
gør dette. Bruger man stylesheets og blot husker at sætte farverne
i "select" så kan det også ses i Netscape/unix.

--
Frank Damgaard