Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On 14 Dec 2000, Henning Niss wrote:

> Jeg kan ikke lade være:
>
> Jeg synes du har fuldstændig ret, men når nu du var så "bidsk" tænkte
> jeg at jeg lige ville sætte dig på en prøve: http://validator.w3.org/.
> Jeg fandt umiddelbart to sider med Google der referer til Sune Rastad
> Bahn: en på fysik.dtu.dk og en på nbi.dk. Ingen af de to passerer
> HTML checket.

Jeg elsker at bo i glashuse...

Det skulle være rettet nu :-)
Og tak for tipset (Den ene side overholder heller ikke
aktualitetskravet. Jeg har stort set kun rettet min adresse og
telefonnummer siden midt halvfemserne :-) Den anden er genereret
automatisk så jeg skal bede den ansvarlige om at fjerne det ekstra <BODY>
tag.

Sune