Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Hej igen

Det forbavser mig egentlig meget hvor glade i er for Netscape i diverse
versioner. I mine øjne er de ret elendige alle sammen, og funktionaliteten
af Mozilla bliver altså ikke bedre af at den er OS.
Jeg vil gerne høre hvorfor i synes NS6/mozilla er så god.
Her er lidt jeg er utilfreds med:
De spiser enorme mængder RAM (endnu mere og hurtigere end 4.x), de er ikke
blevet mere stabile og proxy-support virker ikke 100%. Det var noget jeg
reagerede på hurtigt, og jeg har ikke testet dem meget...
Men et + har jeg da også fundet: de ser ud til at vise en del sider bedre
end NS 4.x

mvh Jan