Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Jan E Staff wrote:
> Nja. Nu er browserne jo lavet for de mange der surfer rundt på inet og
> søger information, ikke de få der udvikler sider. Jeg mener at det er

Well, det var i går. I morgen er web browseren din "computing platform",
har du bemærket hvor mange applikationer der er lavet på webbet? Tro
mig, webbet er fremtiden.
  Jeg har selv lavet nogle webapplikationer, og tro mig, jeg hader den
totale mangel på standarder. Desuden må jeg sige at Netscape 4.X er
noget nær det værste lort at porgrammere til. CSS kender den næsten ikke
til, og dens JavaScript er meget ambuteret. IE der i mod, nam nam, den
kan man programmere til, og forvente at det virker.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK