Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

>>>>> "Joergen" == Joergen Ramskov <sslug@sslug> writes:

 Joergen> Nu er jeg ikke webdesigner, men jeg gider ikke lave den
 Joergen> samme side 2 eller flere gange, blot for at den kan vises
 Joergen> ordenligt i forskellige browsere - hvis min side overholder
 Joergen> standarderne, så må det være browserproducenternes problem
 Joergen> hvis min side ikke vises ordentligt. Det kan (og skal) ikke
 Joergen> være mit problem!

Nu er jeg heller ikke selv webdesigner... men jeg har fået at vide fra
flere forskellige steder der ikke overholder standarden, at de ikke
gider lave det korrekt fra starten da "det jo virker i IE"

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson