Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Frank Damgaard wrote:
> Det siger jo nok mere om kvaliteten af disse webdesignere og
> deres manglende fagkundskaber :(
Har du læst meget Frank? (Sarkastisk sagt).

Tid er penge, og er der en smutvej, så skal den bruges, det spare penge.
Hvorfor bruge en masse tid på at overholde nogle "latterlige" standarder
som kun er nødvendig for >10% af ens potentielle kunder? Og hvordan er
det nu lige med Netscape 4.X og standarder? Heh, hvem sagde vand og
olie? Så har vi jo også vores store frelser, Mozilla, hmm, den er også
meget god, bare ikke udbredt nok, og stædigvæk lidt speciel at kode til.
Mozilla er heller ikke helt vild med standarder (CSS/DHTML). Nej du,
hvis en browser ikke kan vise sider der er kodet IE-centrisk
(JavaScript/CSS/DHTML), så er det ikke en god nok browser for mig,
desværre :\.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK