Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Fra: Emil S. Hansen <sslug@sslug>

>Tid er penge, og er der en smutvej, så skal den bruges, det spare penge.
>Hvorfor bruge en masse tid på at overholde nogle "latterlige" standarder
>som kun er nødvendig for >10% af ens potentielle kunder?
Det er rigtigt - man skal sørge for at færre end
10% af ens potentielle kunder kan se den ;v)))

>hvis en browser ikke kan vise sider der er kodet IE-centrisk
>(JavaScript/CSS/DHTML), så er det ikke en god nok browser for mig,
>desværre :\.

Brugere: Vi vil ikke bruge Linux, fordi den ikke
  har Internet Explorer. Og Netscape viser ikke
  siderne ordentligt.

Udviklere: Vi vil ikke udvikle til andet en Internet
  Explorer, for det er, hvad +90% af brugerne har.

Hvem sagde hønen og ægget?

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     21 27 62 45