Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

----- Original Message -----
From: "Joergen Ramskov" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.misc
To: <sslug@sslug>
Sent: Thursday, December 14, 2000 12:52 PM
Subject: Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

> Hvis udviklerne gør det, tror du så at feks. MS lige pludseligt ændrer IE
så
> den overholder standarderne?

Nej.

> Nu er jeg ikke webdesigner, men jeg gider ikke lave den samme side 2 eller
> flere gange, blot for at den kan vises ordenligt i forskellige browsere -
> hvis min side overholder standarderne, så må det være
browserproducenternes
> problem hvis min side ikke vises ordentligt. Det kan (og skal) ikke være
mit
> problem!

Det gider jeg heller ikke. Men der er så mange ting jeg ikke gider, og så
længe MS, Netscape osv. ikke kan lave tinegen ens så bliver jeg nød til at
lave dem i de versioner der skal til.

Nej det er dit problem. Ikke deres. Det er dig som muligvis skal lave en
opgave for en kunde, og derfor dig som er ansvarlig for det bliver lavet
ordentligt. Nøjagtig som det samme er gældende hvis du har to compilere som
ikke opføre sig helt ens. Så er det dit problem at få det til at virke.

At det burde være producenterne har du ret i, men sådan hænger det ikke
sammen.

- Michael