Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

----- Original Message -----
From: "Emil S. Hansen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Thursday, December 14, 2000 6:53 PM
Subject: Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

> Har du læst meget Frank? (Sarkastisk sagt).
>
> Tid er penge, og er der en smutvej, så skal den bruges, det spare penge.
> Hvorfor bruge en masse tid på at overholde nogle "latterlige" standarder
> som kun er nødvendig for >10% af ens potentielle kunder? Og hvordan er
> det nu lige med Netscape 4.X og standarder? Heh, hvem sagde vand og
> olie? Så har vi jo også vores store frelser, Mozilla, hmm, den er også
> meget god, bare ikke udbredt nok, og stædigvæk lidt speciel at kode til.
> Mozilla er heller ikke helt vild med standarder (CSS/DHTML). Nej du,
> [...]

Dette er ikke personligt ment, men ud fra et fagligt synpsunkt. Hvis det er
din holdning til det arbejde du laver så er du en en skodkoder.
Ikke personligt ment.

Men at fordi man er doven og ikke gider lave det arbejde der skal til for
ting virker, det er simpelthen for dårligt synes jeg.
Jeg forstår ikke at Berlingske, eller nogen andre for den sgas skyld, vil
ansætte en person med den holdning.
Det er jo NØJAGTIG det som kommunerne gør med mange ting. De vælger MS
programmer, for hvorfor skulle de vælge Linux når det kun er et par procent
som benytter det. Det er da ikke værd at spilde tid på.

Det er sku for slapt.

Eller hvad med bildesignere som siger... nej vi gider sku ikke  sætte de
sidste skruer i... der er jo kun 5% chance for at folk kommer til skade. Det
er ikke værd at spilde tid på.

- Michael