Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Thu, Dec 14, 2000 at 18:53:17 +0100, Emil S. Hansen wrote:

> Har du læst meget Frank? (Sarkastisk sagt).

Jeg HAR LÆST "Dynamic HTML" af O'Reilly, glimrende opslagsværk
for HTML-analfabeter !

> Tid er penge, og er der en smutvej, så skal den bruges, det spare penge.
> Hvorfor bruge en masse tid på at overholde nogle "latterlige" standarder
> som kun er nødvendig for >10% af ens potentielle kunder? Og hvordan er
> det nu lige med Netscape 4.X og standarder? Heh, hvem sagde vand og
> olie? Så har vi jo også vores store frelser, Mozilla, hmm, den er også

Disse tosser kan vel finde ud af at starte windows udgaven af Netscape
og checke at siden i det mindste kommer frem (ikke blank, da dette
gerne betyder fejl i html koden).

For mit vedkommende behøver det ikke vises i samme farver, fonte
og størrelser som tiltænkt, men jeg vil i det mindste KUNNE SE NOGET!

--
Frank Damgaard