Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Michael wrote:
> Dette er ikke personligt ment, men ud fra et fagligt synpsunkt. Hvis det er
> din holdning til det arbejde du laver så er du en en skodkoder.
Nej, jeg er en ansvarlig person med økonomisk sans.

> Men at fordi man er doven og ikke gider lave det arbejde der skal til for
Ikke doven, økonomisk!

> Jeg forstår ikke at Berlingske, eller nogen andre for den sgas skyld, vil
> ansætte en person med den holdning.
<ironi>Nej da, vi skal bruge folk som laver den PERFEKTE løsning, ikke?
For vi har massere af tid/penge at smide efter vores udviklere.</ironi>

> programmer, for hvorfor skulle de vælge Linux når det kun er et par procent
> som benytter det. Det er da ikke værd at spilde tid på.
Se det sagde du, ikke jeg.

> Det er sku for slapt.
Ja, og? Det er jo et helt andet emne.

Jeg cut'er lige din analogi, du har jo ikke forstået at analogier
(generelt) ikke kan bruges til ret meget. Dog kan jeg sige at
Bilfirmaere også spare hvor de finder det økonomisk forsvarligt.

Tro ikke et sekund at de tænker på din sikkerhed pga. din sikkerhed,
næææ de tænker på din sikkerhed fordi døde kunder er dårlig reklame og
der med dårlig økonomi.
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK